დღეს ჩვენ გავიხსენეთ წინა ლექციიდან შეფასების რუბრიკები, რომლებიც ასახავს მოსწავლის მიღწევებს ძირითადი კრიტერიუმების მიხედვით, ამისათვის ვიყენებთ უკვე არსებულ რუბრიკას, ან თვითონ ვამზადებთ ახალს. ვისუბრეთ შეფასები სქემის სახეების შესახებ: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი და კონკრეტული. შეფასების სქემა უნდსა იყოს სანდო, ვალიდურიო, მიზანთნ შესაბამისი და გამჭვირვალე. განვიხილეთ ელექტრონული სახელმძღვანელოს მოდული 6. დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის შემდეგი საკითხებით:
1. მინი ლექცია "სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი
2.დავათვალიერეთ რესურსები ფოლდერში "დიფერენციაცია"
3. შევავსეთ თვითშეფასების კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე.
გარდნერის თეორია მრავალმხრივი ინტელექტის შესახებ.
სსსმ მოსწავლეებისთვის შევქმენით რესურსი საპრეზენტაციო პროგრამა Power Point - ში.
ეს დღეც იყო ძალიან საინტერესო და მრავალფეროვანი.
1. მინი ლექცია "სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი
2.დავათვალიერეთ რესურსები ფოლდერში "დიფერენციაცია"
3. შევავსეთ თვითშეფასების კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე.
გარდნერის თეორია მრავალმხრივი ინტელექტის შესახებ.
სსსმ მოსწავლეებისთვის შევქმენით რესურსი საპრეზენტაციო პროგრამა Power Point - ში.
ეს დღეც იყო ძალიან საინტერესო და მრავალფეროვანი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий